Palabras, imágenes, canciones, emociones que nos acompañan en nuestro camino.


dilluns, 7 de febrer del 2011

NICK VUJICIC - "JO VAIG NÈIXER PER GUANYAR"

Ja fa temps un bon amic meu, coneixedor del que m’agrada el cinema, em va passar un link d’un curt guanyador d’un concurs de curts que organitza www.thedoorpost.com . Es diu El circ de la Papallona i vaig quedar impressionat d’un dels actors, Nick Vujicic. Si us sóc sincer al principi pensava si eren efectes especials, però no, no podia ser. Així que vaig buscar per la xarxa qui era, que li havia passat.... I em vaig trobar amb una persona que havia nascut sense extremitats i que vivia una vida molt més plena que la majoria de nosaltres.

Vaig pensar, si ell ho ha aconseguit malgrat les seves immenses limitacions, perquè no ho fem nosaltres?. Molts cops ens hem sentit derrotats, ens hem rendit o els pensaments negatius ens han omplert el cap de núvols negres. Inclús ens han arribat a limitar i paralitzar-nos.

Sempre trobarem milers d’excuses per explicar perquè no som feliços, perquè ens sentim malament. Però és veritat que viure es molt més el que fem que el que ens passa. Penso que emmirallar-nos en aquesta persona que com a lema a la seva vida te “JO VAIG NÈIXER PER GUANYAR” ens pot fer pensar molt i veure que ho tenim tot per ser feliços simplement pel fet d’estar aqui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada